FAQ – Spørgsmål og svar

Vi har samlet nogle af de mest stillede spørgsmål, så du måske kan finde svaret på dem her. Finder du ikke det du søger er du altid velkommen til at kontakte os. 

Er min bestilling gået igennem?

Når du gennemfører din ordre får du automatisk en ordrebekræftelse. Hvis du er i tvivl om din ordre er gået igennem, så er det en god idé først at tjekke din mail, for at se om du har modtaget en ordrebekræftelse, og derefter i spam. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, så kontakt os gerne. Vi kan se om din ordre er gået igennem, og rette evt. fejl i mailadressen. 

Hvor er min ordre?

Når vi pakker din ordre får du automatisk en besked pr. mail og/eller sms, med forsendelsesnummer til tracking. Herefter kan du følge din pakke hele vejen til leveringen. 

Hvor længe bliver pakken liggende på udleveringsstedet?

Din pakke ligger ca. 14 dage hos GLS. Du får besked på SMS når din pakke er klar til afhentning. Hvis pakken ikke afhentes sendes den retur og du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du ikke afhenter din pakke eller nægter modtagelsen.

Hvad sker der, hvis ikke jeg afhenter min pakke?

Hvis du ikke afhenter din pakke returneres den som ej indløst. Du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du vælger ikke at afhente din pakke.

Er det muligt at få min ordre leveret til en anden adresse?

Hvis du ønsker sendt til en anden leveringsadresse end din egen, så udfyld dine egne adresseoplysninger i kasssen. Indtast efterfølgende den ønskede leveringsadresse under “Levering”.

Kan man kombinere rabatter med andre nedsatte priser?

Nej, du kan ikke kombinere rabatter/rabatkoder med andre tilbud.  

Jeg vil benytte en rabatkode, hvordan gør jeg det?

Klik på knappen “Indløs rabatkode” i kassen (trin 1) og indtast rabatkoden. Bemærk at rabatkoder ikke kan anvends med andre rabatter og tilbud.

Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevene?

Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbreve, så kan du afmelde dig via det link, der findes aller længst nede i alle nyhedsbrevene. Du kan også afmelde dem ved at ændre dine indstillinger På Mine Sider under “Min profil”.

Kan jeg ændre min ordre?

Ændringer kan kun ske, så længe ordren ikke er sendt til pakning. Ønsker du din ordre ændret så ring til kundeservice snarest muligt på +45 29 33 44 77

 

KONTAKT OS BOVBJERGGAARD.DK FAQ

FIK DU IKKE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL? 

Kontakt os gerne hvis du har brug for hjælp. Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer i hverdagene. Vi besvarer opkald, mail og SMS. 

Se hvordan du kontakter os her.