FIK DU IKKE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL?
Kontakt os gerne hvis du har brug for hjælp. Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer i hverdagene. Vi besvarer opkald, mail og SMS.
Se hvordan du kontakter os her.
Vi har samlet nogle af de mest stillede spørgsmål, så du måske kan finde svaret på dem her. Finder du ikke det du søger er du altid velkommen til at kontakte os.
Når du gennemfører din ordre får du automatisk en ordrebekræftelse. Hvis du er i tvivl om din ordre er gået igennem, så er det en god idé først at tjekke din mail, for at se om du har modtaget en ordrebekræftelse, og derefter i spam. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, så kontakt os gerne. Vi kan se om din ordre er gået igennem, og rette evt. fejl i mailadressen.
Når vi pakker din ordre får du automatisk en besked pr. mail og/eller sms, med forsendelsesnummer til tracking. Herefter kan du følge din pakke hele vejen til leveringen.
Din pakke ligger ca. 14 dage hos GLS. Du får besked på SMS når din pakke er klar til afhentning. Hvis pakken ikke afhentes sendes den retur og du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du ikke afhenter din pakke eller nægter modtagelsen.
Hvis du ikke afhenter din pakke returneres den som ej indløst. Du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du vælger ikke at afhente din pakke.
Hvis du ønsker sendt til en anden leveringsadresse end din egen, så udfyld dine egne adresseoplysninger i kasssen. Indtast efterfølgende den ønskede leveringsadresse under “Levering”.
Nej, du kan ikke kombinere rabatter/rabatkoder med andre tilbud.
Klik på knappen “Indløs rabatkode” i kassen (trin 1) og indtast rabatkoden. Bemærk at rabatkoder ikke kan anvends med andre rabatter og tilbud.
Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbreve, så kan du afmelde dig via det link, der findes aller længst nede i alle nyhedsbrevene. Du kan også afmelde dem ved at ændre dine indstillinger På Mine Sider under “Min profil”.
Ændringer kan kun ske, så længe ordren ikke er sendt til pakning. Ønsker du din ordre ændret så ring til kundeservice snarest muligt på +45 29 33 44 77
FIK DU IKKE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL?
Kontakt os gerne hvis du har brug for hjælp. Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer i hverdagene. Vi besvarer opkald, mail og SMS.
Se hvordan du kontakter os her.